.

Uitslagen/standen  |  Info  |  Zaaldiensten 

Zaaldiensten competitie

 

Wat houdt de zaaldienst in?

Iedere competitieavond wordt er één van de thuisspelende teams aangewezen voor zaaldienst.
Het bovenstaande rooster hangt ook op het prikbord.

Dit team zorgt ervoor, dat:

1. Er minimaal één van de teamleden rond half acht aanwezig is.

2. Voor aanvang de zaal netjes is (niet vergeten de zaal te vegen), de teltafels + telborden en stoelen voor de teams gereed staan.

3. De koffie/thee klaarstaat voor de tegenstanders (eerste kopje voor de tegenstander is altijd gratis).

4. Eenieder gedurende de avond - op verzoek - van een hapje en een drankje wordt voorzien.

5. De bestelling eerst wordt genoteerd (ook bij contant afrekenen) alvorens de bestelling wordt uitgevoerd.

6. De genoten consumpties contant worden afgerekend dan wel worden genoteerd en voor vertrek worden afgerekend.

7. De lege flesjes in een lege doos worden gedaan (dus niet direct in de afvalemmer) en er een lege krat achter de bar aanwezig is voor de lege bierflesjes.

8. Er aan het einde van de avond wordt afgerekend (de penningmeester is u bij voorbaat dankbaar).
Let op: Hierbij wordt gecontroleerd of het aantal lege flesjes overeen- komt met het aantal genoteerde en dus afgerekende flesjes.

9. De zaal na afloop weer netjes wordt achtergelaten; de teltafels, telborden en stoelen worden weer opgeruimd.

10. De afwas wordt gedaan en de bar netjes en schoon wordt achter gelaten.

Wat zij niet hoeven te doen: 
Na afloop het kasgeld uit de kas meenemen. Dit is uitdrukkelijk voorbehouden aan bestuursleden.

 

 

Naar boven

 

 

 

 

Naar startpagina